Preventivní infuzní terapie

Preventivní infuzní terapie zmírňující následky infekčních onemocnění včetně Covid-19.

Vitamínové infuze jsou hitem poslední doby v preventivní péči. Spočívají v doplnění vitamínů přímo do krevního oběhu. Zpravidla se aplikuje vysoká dávka Vitamínu C nebo směs vitamínů v množství, které je srovnatelné s vysokými kvanty ovoce.

Vitamín C je silný a stabilní antioxidant, který chrání buňky lidského těla před oxidačními procesy a negativním působení volných radikálů jako prevence zhoubných onemocnění. Taktéž se účastní syntézy kolagenu, což má vliv na kvalitu pokožky, urychlení hojení stavů po nejrůznějších zákrocích, a úrazech. Jeho spotřeba stoupá kdykoliv je tělo vystaveno nadměrné fyzické či psychické zátěži, stresu, při rekonvalescenci po vážných stavech a prodělaných infekčních onemocněních.

Jaké jsou účinky vitamínu C

• Posílení imunity po virových, bakteriálních a dalších infekčních onemocnění.
  • Pozitivní vliv na imunitu, prevence zhoubných nádorů.
  • Zvýšení produkce kolagenu, podpora regenerace.
  • Snížení stresu a únavy.

Proč aplikovat vitamíny přímo do krevního oběhu?

Lidské tělo je při pravidelném příjmu vitamínů a stopových prvků limitováno kapacitou zažívacího traktu. Proto je schopno vždy vstřebat jen určitou dávku vitamínů. Infuzní aplikace vitamínů přímo do krevního oběhu je efektivní cesta, jak skokově zvýšit koncentraci vitamínů v organismu, a tak nastartovat imunitní systém.

Efekt

Efekt aplikace je obsažen v nárůstu koncentrace důležitých vitamínů či stopových prvků v organismu, v pozitivní stimulaci imunity lidského těla, které je tak lépe schopno čelit nejrůznějším virům, bakteriím, či vlivu stresu. Mimo tento imunostimulační efekt má aplikace i pozitivní vliv na kvalitu pokožky, tvorbu kolagenu a jako prevence nádorových onemocnění.

Aplikace je nenáročná, po zavedení nitrožilní kanyly je podáno 100-250 ml fyziologického roztoku společně s vybranou vitamínovou injekcí. Aplikace trvá cca 20-30 minut. Procedura je zcela bezpečná, vždy indikovaná lékařem. Aplikované látky jsou farmaceuticky certifikované a schválené. Aplikaci je vhodné opakovat 4 - 6x, vždy s měsíčním rozestupem.

Objednání:

+420 608 118 011 (Valašské Meziříčí)
+420 604 260 387 (Zlín)
Copyright © 2021 Medica Chirurgica s.r.o.