Fyzioterapie - J. A. Bati 5645

Ordinační hodiny

• Pondělí 08.00 - 15.00 hod.
  • Úterý 08.00 - 15.00 hod.
  • Středa 08.00 - 15.00 hod.
  • Čtvrtek 08.00 - 15.00 hod.

• Komplexní léčebná rehabilitace a fyzioterapie pohybového ústrojí.
  • Komplexní rehabilitační pooperační péče.
  • Elektroléčba [vice]

Účinky terapie: osvědčená a efektivní forma léčby bolesti a svalové stimulace.

Indikace: onemocnění svalů a šlach při natažení a rupturách, léčba poúrazových stavů, (uzavřené fraktury, kontuze, distorze).

Kontraindikace: zánětlivá, hnisavá onemocnění kůže, záněty žil, krvácivé stavy.

• Rebox [vice]

Účinky terapie: léčba specifickými stejnosměrnými elektrickými pulzy.

Indikace: akutní a chronické bolesti páteře, poúrazové a pooperační bolesti, akutní svalové přetížení, léze šlach a vazů (entézopatie), bolesti kloubů, dna, poúrazové a zánětlivé otoky, urychlení hojivých procesů.

Kontraindikace: implantované elektrické zařízení (kardiostimulátor), těhotenství, epilepsie, maligní nádorové onemocnění, šok a další závažné systémové patologické stavy.

Lokální kontraindikace: porušená kůže (otevřená rána, kožní vřed, popálenina), akutní zánět kůže nebo podkoží, hluboká žilní trombóza.

• Léčba ultrazvukem. [vice]

Účinky terapie: spasmolytické a analgetické.

Indikace: bolesti svalů a kloubů, lumbago, stavy po kontuzích, distorzích, luxacích, ischias, neuritídy, artrózy, periartritídy, Sudeckův syndrom, Bechtěrevova nemoc, Dupuytrenova kontraktura.

Kontraindikace: aplikace na epifýzy rostoucích kostí u dětí, aplikace na oči, čerstvá krvácení lokalizovaná kdekoliv, aplikace na kostěné výstupky těsně pod kůží, aplikace do oblasti podbřišku.

• Magnetoterapie [vice]

Účinky terapie: analgetické, protizánětlivé, myorelaxační, spasmolytické, akcelerace hojení, protiedémové působení.

Indikace: fraktury, paklouby, degenerativní a zánětlivá onemocnění a funkční poruchy pohybového aparátu (tenisový loket, syndrom zmrzlého ramene, bolesti páteře).

Kontraindikace: kardiostimulátory, těhotenství, krvácivé stavy, onkologické onemocnění, akutní virózy, psychózy, krvácivé stavy, těžké formy ICHS, ICH dolních končetin.

• Mobilizační techniky.
  • Cvičení s rehabilitačními pomůckami.
  • SM systém.
  • Cvičení podle Mojžíšové.
  • Předoperační příprava před ortopedickými operacemi.
  • Stimulace akupunkturních bodů.
  • Kineziotaping, rolling (rolování fascií), metoda flosband. [vice]

Flosband je metoda, která díky vysoké kompresi na aplikované místo ulevuje od bolesti, stimuluje fascie a dochází k masivnímu prokrvení daného místa. Pomáhá k relaxaci a odvedení odpadních zplodin metabolismu postižené tkáně.

Rolling je edukační metoda pro autoterapii. Umožňuje uvolnění a úlevu od bolesti i hůře přístupných míst na těle. Často je používaná k přípravě před sportovním výkonem, ale taky jako prevence a součást relaxačního cvičení po vysoké fyzické námaze.

Kineziotaping je aplikace elastického pásku na kůži. Zlepšuje prokrvení podkoží a proudění lymfy, pomáhá odbourat otoky. Ulevuje od bolesti, uvolňuje přetížené svaly, slouží také jako podpůrná metoda pro stabilizaci kloubů a páteře. Často je tato metoda používaná u sportovců.

• Manuální lymfatické masáže a lymfodrenáže.
  • Léčba rázovou vlnou.

Rázová vlna je akustická vlna, která přenáší vysoké množství energie do bolestivých bodů. Tato energie vyvolává hojivé a regenerační procesy šlachového aparátu a měkkých tkání.

Rázová vlna je účinná neinvazivní léčba potíží pohybového aparátu. Přináší rychlou úlevu od bolesti, zlepšení hybnosti kloubů bez vedlejších účinků a nutnosti dlouhodobého užívání léčiv.

Nejčastější indikace léčby rázovou vlnou:

• Ostruha patní kosti.
    • Onemocnění loketních kloubů („tenisový loket“).
    • Bolest Achillovy šlachy.
    • Bolestivá onemocněni ramenních kloubů.
    • Chronické bolesti krční, hrudní i bederní páteře.
    • Úponové bolesti šlach a svalů (tendinitídy, entézopatie, burzitídy).

Využití rázové vlny v estetické praxi:

• Redukce celulitídy.
    • Vyhlazení nerovností po liposukci.
    • Zpevnění kůže a podkoží.
    • Omlazení pokožky a zvýšení elasticity.
    • Stimulace lymfatického systému.
    • Redukce strií.
    • Zlepšení vzhledu jizev.
    Rázová vlna

Délka jedné terapeutické kůry je přibližně 10 minut. Je třeba 3 - 6 aplikací v týdenních intervalech.

Zákroky provádíme na pracovištích ve Valašském Meziříčí a ve Zlíně.

Výkon není hrazen zdravotními pojišťovnami.

Informace, objednání na telefonech:

+420 604 260 387
Copyright © 2021 Medica Chirurgica s.r.o.