Glutation

Glutation je účinný antioxidant, který může pomoci s ochranou buněk před oxidačním stresem. Přirozeně se vyskytuje v organismu a je důležitý pro všechny buňky i tkáně. Díky svým vlastnostem chrání buňky před škodlivým působením volných radikálů, které mohou poškozovat buňky. Zároveň se podílí na přirozené detoxikaci organismu. Počínaje 30. rokem věku glutationu v buňkách ubývá. Od 50. let věku ho v těle dokonce bývá o 50-70 % méně než v buňkách mladých. To s sebou nese předčasné stárnutí organismu, vznik řady nemocí až poškození orgánů.

Zvyšování glutationu v těle může přinést mnoho zdravotních výhod. Tento antioxidant je vyhledávaný zejména těmi, kteří chtějí chránit buňky před oxidačním stresem, podpořit imunitu, celkové zdraví a vitalitu.

Hlavní účinky glutationu:

• Odstraňování volných radikálů kyslíku, odstraňování karcinogenů jako prevence nádorových onemocnění.
  • Odstraňování toxinů a cizorodých škodlivých látek v těle.
  • Aktivace řady potřebných enzymů, syntéza řady pro organismus potřebných proteinů.
  • Podpora imunitního systému – buněčné a protilátkové imunity infekčním a virovým onemocněním.
  • Významně pomáhá tělo detoxikovat, významně podporuje činnost jater.

Nedostatek glutationu způsobuje:

• Oslabenou ochranu proti vzniku nádorových onemocnění.
  • Oslabenou imunitu a četnější infekce.
  • Rychlejší stárnutí organismu.
  • Četnější výskyt neurodegenerativních onemocnění.
  • Degeneraci kůže.
  • Vyšší výskyt cukrovky.
  • Četnější výskyt onemocnění plic.
  • Četnější výskyt onemocnění zažívacího traktu.

Přirozený zdroj glutationu:
Některé potraviny (zelí, brokolice, květák), syrové nebo velmi málo tepelně zpracované maso, čerstvě sklizené ovoce a zelenina (avokádo a chřest), česnek a cibule, vejce, ořechy a luštěniny.

Proč aplikace glutationu v infuzi?
Podání v infuzi je nejefektivnější forma, která v poměrně krátké době násobně zvyšuje koncentraci glutationu v organismu. Účinnost glutationu synchronně zvyšuje i současné podání infuze vysoké dávky vitamínu C.

Kontraindikace k aplikaci:
Přecitlivělost nebo alergie na glutation. Produkt není určen pro děti. Těhotné a kojící ženy by měly aplikaci glutationu konzultovat s lékařem.

Doporučená dávka: 4-6 aplikací.

Důležité upozornění:
Glutation není lék, je to doplněk léčby různých onemocnění a prevence vzniku infekčních, nádorových a jiných onemocnění.

Objednání:

+420 608 118 011 (Valašské Meziříčí)
+420 604 260 387 (Zlín)