Fyzioterapie - Valašské Meziříčí

• Komplexní léčebná rehabilitace a fyzioterapie pohybového ústrojí.
  • Komplexní rehabilitační pooperační péče.
  • Elektroléčba [vice]

Účinky terapie: osvědčená a efektivní forma léčby bolesti a svalové stimulace.

Indikace: onemocnění svalů a šlach při natažení a rupturách, léčba poúrazových stavů, (uzavřené fraktury, kontuze, distorze).

Kontraindikace: zánětlivá, hnisavá onemocnění kůže, záněty žil, krvácivé stavy.

• Rebox [vice]

Účinky terapie: léčba specifickými stejnosměrnými elektrickými pulzy.

Indikace: akutní a chronické bolesti páteře, poúrazové a pooperační bolesti, akutní svalové přetížení, léze šlach a vazů (entézopatie), bolesti kloubů, dna, poúrazové a zánětlivé otoky, urychlení hojivých procesů.

Kontraindikace: implantované elektrické zařízení (kardiostimulátor), těhotenství, epilepsie, maligní nádorové onemocnění, šok a další závažné systémové patologické stavy.

Lokální kontraindikace: porušená kůže (otevřená rána, kožní vřed, popálenina), akutní zánět kůže nebo podkoží, hluboká žilní trombóza.

• Léčba ultrazvukem. [vice]

Účinky terapie: spasmolytické a analgetické.

Indikace: bolesti svalů a kloubů, lumbago, stavy po kontuzích, distorzích, luxacích, ischias, neuritídy, artrózy, periartritídy, Sudeckův syndrom, Bechtěrevova nemoc, Dupuytrenova kontraktura.

Kontraindikace: aplikace na epifýzy rostoucích kostí u dětí, aplikace na oči, čerstvá krvácení lokalizovaná kdekoliv, aplikace na kostěné výstupky těsně pod kůží, aplikace do oblasti podbřišku.

• Magnetoterapie [vice]

Účinky terapie: analgetické, protizánětlivé, myorelaxační, spasmolytické, akcelerace hojení, protiedémové působení.

Indikace: fraktury, paklouby, degenerativní a zánětlivá onemocnění a funkční poruchy pohybového aparátu (tenisový loket, syndrom zmrzlého ramene, bolesti páteře).

Kontraindikace: kardiostimulátory, těhotenství, krvácivé stavy, onkologické onemocnění, akutní virózy, psychózy, krvácivé stavy, těžké formy ICHS, ICH dolních končetin.

• Mobilizační techniky.
  • Cvičení s rehabilitačními pomůckami.
  • SM systém.
  • Cvičení podle Mojžíšové.

Informace, objednání na telefonech: