Ortopedická ambulance

Ukončené vysokoškolské studium na Lékařské fakultě University Karlovy v Hradci Králové v roce 2002. Atestace v oboru Ortopedie v roce 2009. Kariéru lékaře začal na ortopedickém oddělení v Ústí nad Labem. V současnosti působí ve Vsetínské nemocnici, kde pracuje jako lékař. Zabývá se náhradami kolenních a kyčelních kloubů, provádí také artroskopické operace kolenního a ramenního kloubu.
Ukončené vysokoškolské studium na I. Lékařské fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Atestace z ortopedie a traumatologie pohybového ústrojí. Kariéru lékaře začal na ortopedicko-traumatologickém oddělení Oblastní nemocnice Příbram v roce 2009. Po atestaci pracoval na ortopedicko-traumatologickém oddělení Nemocnice Nový Jičín. V současnosti působí v Nemocnici Jeseník, kde zajišťuje jak operativu traumat, tak elektivních ortopedických výkonů. Kromě ortopedie se zabývá sportovní traumatologií a chirurgií ruky. Od roku 2019 je držitelem licence školitele a primáře v oboru Ortopedie a traumatologie pohybového ústrojí ČLK. Je držitelem Diplomu celoživotního vzdělávání ČLK.
Ukončené vysokoškolské studium na Lékařské fakultě UPJŠ Košice. Atestace v oboru Ortopedie a traumatologie pohybového aparátu. Kariéru lékaře začal na ortopedickém oddělení ve Vsetínské nemocnici, kde v současnosti pracuje jako sekundární lékař. Kromě artroskopických operací ramenního a kolenního kloubu se zabývá léčbou deformit nohy a endoprotetikou kyčelních kloubů.
Ukončené vysokoškolské studium na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci v roce 2011. Kariéru lékaře začal na ortopedickém oddělení Nemocnice Nový Jičín, kde dosud pracuje jako lékař. Zabývá se léčbou ortopedických onemocnění a traumatologií pohybového aparátu. Specializuje se na operace deformit nohy a endoprotetiku.
Ukončené vysokoškolské studium na Lékařské fakultě Masarykovy Univerzity v Brně v roce 2011. Atestace v oboru Ortopedie a traumatologie pohybového aparátu. Kariéru lékaře začal na ortopedicko-traumatologickém oddělení nemocnice Prostějov. V současnosti působí na pozici lékaře v nemocnici ve Vsetíně, v Medica Chirurgica a CZ Clinic Prostějov. V rámci ortopedie se specializuje na sportovní traumatologii a artroskopické rekonstrukční operace zejména ramenního a kolenního kloubu.
Ukončené vysokoškolské studium na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Atestace II. stupně v oboru Ortopedie a traumatologie. Kariéru lékaře začal na ortopedickém oddělení v nemocnici v Orlové. 7 let působil jako konsultant ve Velké Británii. Po návratu pracoval na ortopedickém oddělení v Nemocnici na Bulovce v Praze. V současnosti pracuje ve Fakultní nemocnici v Olomouci. Zabývá se endoprotetikou, náhradami kolenního a kyčelního kloubu, artroskopickými operacemi.
Ukončené vysokoškolské studium v roce 2012 na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Atestace z ortopedie a pohybového ústrojí. Kariéru lékaře začal na ortopedickém oddělení ve Vsetínské nemocnici, kde působí doposud. Kromě všeobecné ortopedie se zabývá chirurgií ruky a traumatologií pohybového aparátu.

Ordinační hodiny

• Pondělí 07.30 - 11.00, 12.30 - 18.30 hod. Pouze pro objednané klienty
  • Úterý 8.00 - 13.00 hod. Pouze pro objednané klienty
  • Středa 08.00 - 13.00, 15.30 - 19.00 hod. Pouze pro objednané klienty
  • Čtvrtek 7.30 - 13.00 hod. Pouze pro objednané klienty

• Diagnostika a léčba ortopedických onemocnění.
  • Diagnostika a léčba úrazů a onemocnění kloubů, především kolenního, ramenního a hlezenního kloubu.
  • Ambulantní ortopedické zákroky v lokální anestézii v rámci jednodenní péče.
  • Punkce kloubů, aplikace léčiv do kloubů, přikládání ortéz, repozice zlomenin.
  • Ambulantní doléčení a převazy po ortopedických operacích.
  • Řešení komplikovaných stavů ve spolupráci s vyššími pracovišti.
  • Léčba rázovou vlnou.

Rázová vlna je akustická vlna, která přenáší vysoké množství energie do bolestivých bodů. Tato energie vyvolává hojivé a regenerační procesy šlachového aparátu a měkkých tkání.

Rázová vlna je účinná neinvazivní léčba potíží pohybového aparátu. Přináší rychlou úlevu od bolesti, zlepšení hybnosti kloubů bez vedlejších účinků a nutnosti dlouhodobého užívání léčiv.

Nejčastější indikace léčby rázovou vlnou:

• Ostruha patní kosti.
    • Onemocnění loketních kloubů („tenisový loket“).
    • Bolest Achillovy šlachy.
    • Bolestivá onemocněni ramenních kloubů.
    • Chronické bolesti krční, hrudní i bederní páteře.
    • Úponové bolesti šlach a svalů (tendinitídy, entézopatie, burzitídy).

Využití rázové vlny v estetické praxi:

• Redukce celulitídy.
    • Vyhlazení nerovností po liposukci.
    • Zpevnění kůže a podkoží.
    • Omlazení pokožky a zvýšení elasticity.
    • Stimulace lymfatického systému.
    • Redukce strií.
    • Zlepšení vzhledu jizev.
    Rázová vlna

Délka jedné terapeutické kůry je přibližně 10 minut. Je třeba 3 - 6 aplikací v týdenních intervalech.

Zákroky provádíme na pracovištích ve Valašském Meziříčí a ve Zlíně.

Výkon není hrazen zdravotními pojišťovnami.

• Sonografické vyšetření kloubů a měkkých tkání.

Informace, objednání do ambulancí na telefonech:

Víte, že...

Ročně provádíme více jak 600 artroskopií a rekonstrukčních operací kloubů.

Ročně ošetříme více jak 3 900 klientů a provedeme více jak 24 500 výkonů.

Specializujeme se diagnostiku, léčbu akutních a chronických onemocnění kloubů, především kolenního, ramenního a hlezenního kloubu.